עוזב את העיר

מחר בבוקר יגיעו המובילים ויעמיסו את משפחת דתל"מ אל מעונה החדש.מחוץ לירושלים.
לא תשמעו אצלי תרועת מאוכזבים או מספידים.העיר לא מתדרדרת , העיר נפלאה.
בכל ערב פנוי, מצאנו לאן לצאת, ממילא-מושבה-נחלת שבעה.היה תענוג.
שנותי בירושלים היו יפות, אולי היפות בחיי.
אז היכן אני נכנס בסטטיסטיקה של העוברים מירושלים?
תחת הקטגוריה "חינוך", אולי גם "עצלנות".
יכלתי להיאבק על דמותו של בית הספר,או להיאבק להכניס את הילדים למוסד אחר (שמנהלו לא הסכים בכלל לפגוש אותי),להיאבק שיהיה סניף תנועת נוער סביר בשכונה להיאבק ולהיאבק ולהיאבק.
אבל בגלל שאני יודע שאני לא מהנאבקים,אין לי זמן ואין לי כח, את מחיר החידלון בסופו של דבר ישלמו ילדיי.לא פייר.
בישוב שאליו אעבור אני מקבל בחינם את כל מה שהיום אני צריך לירוק דם בשבילו.
בית ספר טוב במרחק הליכה, סניף בנ"ע פעיל במצב מצוין ועוד כהנה וכהנה.
אני מעריץ את הנאבקים, שנותנים את ימיהם ולילותיהם לעתידה של הבירה.מלאכת קודש אתם עושים.

תודה לך ירושלים, ותודה לכל חברי הבלוגוספירה הירושלמית המרתקת,היה כבוד גדול להימנות עליכם.

"במקומינו יבואו אלפי אחרים
ללחום ולכבוד עדי עד"

פוסט זה פורסם בקטגוריה המשרד לענייני ירושלים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על עוזב את העיר

  1. עכברתול הגיב:

    וואו.
    המון בהצלחה לאן שלא תלך, בנאדם.
    מערכת החינוך כאן היא במצב לא טוב – מקווה שזה משהו שישתנה בשנים הקרובות.
    רק מקווה שאתה עובר למקום נחמד פה בסביבה ולא אל גוש דן (גם ככה עוד מעט אירן הולכת למחוק אותו).
    מקווה לראות אותך ואת המשפחה חוזרים לפה עוד כמה שנים.
    ומקווה שלא תעלם לנו מהבלוגוספירה, או לפחות תבוא לבקר מפעם לפעם.

  2. בן הגיב:

    המון בהצלחה..סומכים עלייך שתהיה שגריר לירושלים בישוב החדש..

להשאיר תגובה

