ילדים מפגרים וחברים (של ג'ורג') משובשים

* סמח"ט שלא יודע לשלוט בעצבים שלו, ואדיטור מוצלח במיוחד הצליחו לפרסם את הסרטון של השנה.
קל לראות שיש קטעים שדאגו לדלג עליהם, ותמיד תמיד בסיפורים מהסוג הזה אתה מגלה לאחר מעשה ניסים ונפלאות שאף אחד לא טרח לספר לך.וכמובן שהקת לפרצוף הזאת תככב הרבה יותר מפגזים סורים שמורידים בתים על יושביהם בלה בלה בלה.
אבל  למחוא כפיים למעשה הזה, זה פיגור כל כך עמוק.שכבר אין לי כח להתעצבן עליו.רחמים על אנשים עם שיקול דעת משובש.
* אבל בגלל שיוצא לי לכתוב יותר מדי פוסטים שמאלנים לאחרונה, אז מילה על יוסי גורביץ.יוצא לי לקרוא את הטור שלו בתור תרגיל מחשבתי.סך הכל תמצאו בו בדרך כלל מקבץ של עובדות ומסקנה די הגיונית (למי שנחת הרגע מן המאדים וקורא רק את יוסי גורביץ) מן העובדות.
איפה הקץ' אם כן? העובדות בדרך כלל חלקיות, חסרות רקע או תובנה בסיסיים (כמו העובדה הפשוטה שישראל מכירה בזכותה של איראן להתקיים, מה שאיננו הדדי עדין) מה שנקרא סלטקיביות.אממה – מי לא סלקטיבי?
תורף העניין הוא נקודת המוצא.אם אני רואה יהודי וערבי הולכים מכות, אני אוטומטית בעד היהודי.מודה באשמה.אפשר לשכנע אותי שהתבלבלתי, ועדין זו נקודת הפתיחה שלי.לגורביץ,אין מה לעשות, יש נקודת פתיחה שבה היהודים הם הרעים.לפעמים הוא מוכן לשנוא גם את הערבים, אבל תחושת הדופי האוטומטית שיש לו בכל התבטאות של הממשלה, הקלון הישראלי האוטומטי בכל קונפליקט מוביל למסקנה החד משמעית.הוא לא לטובתנו.(זכותו)

פוסט זה פורסם בקטגוריה המשרד לשלום ולבטחון. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

