אחרי שבוע בחו"ל ננסה לומר משהו

שבוע בחו"ל (עבודה) די שיתק אותי ולא אפשר לי לענות כראוי לבעהמח"ס "ירושלים האחרת" על התקפותיו על המגזר בעניין המחאה (שיצאה כבר לי מכל החורים).ממרחק הזמן אין לי כח לחזור לויכוח הזה.
ובכל זאת יש 2 ורבע קוראים שלמים שרוצים איזה עצם.
אז על מה נכתוב?
על ההכרזה שהולכת ומתרגשת עלינו, ואף אחד לא יודע מה יהיה יום אחריה?
על המנחלים ,שלא רואים ממטר שום דבר מעבר ל3 בתים הרוסים במגרון (אין מזרח תיכון, אין מצרים, אין אמריקה, אין או"ם יש רק בתים במגרון)?
על 2 ההפסדים המאכזבים של דודי ואנדיוני בדייויס, או על הניצחון הענק של וינטרוב?
סוף דבר הידיעה היחידה שהצליחה לגרות את הבלוטות הכתיבה שלי היא ההאשמה של החרדים בעירייה "ברקת הציע לנו שוחד".
קבלו אותם.את אבירי המנהל התקין, שקיפות השלטון וטוהר המידות.
האנשים שסחר פוליטי זר להם ומי כמוהם בורח ממינויים ומשלמונים כמו מאש.
ההאשמה היחידה שאתם יכולים להאשים את ברקת היא שהוא לא הציע לכם מספיק שוחד, אם המחיר היה הולם, לא היינו קוראים על זה בעיתון.

פוסט זה פורסם בקטגוריה המשרד לענייני ירושלים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על אחרי שבוע בחו"ל ננסה לומר משהו

  1. עמית הגיב:

    אתה נותן לי יותר מדי קרדיט

להשאיר תגובה

