תפסיקו לדבר על כסף (סוג של ביקורת מסעדות, מחווה לדודו)

"כי תבא בכרם רעך ואכלת ענבים כנפשך שבעך ואל כליך לא תתן"
חז"ל צמצמו את הפסוק הזה לפועל שעובד בקטיף, אבל רוח הכתוב נשארה אותו דבר.
בעל הכרם , תהיה לארג', אשכול או שנים שמישהו לוקח לא ישברו אותך.
מצד שני אם אתה עובר אורח\פועל, אל היה חזיר, תאכל סבבה, אבל אל תעמיס לחבר'ה.
ולמה זה קשור לביקורת מסעדות?
כי מחרפן אותי אנשים שיוצאים (איתי או סתם יושבים בשולחן מאחורי)  ומתווכחים על כסף.
אמרתם במנה הזאת ככה, אז אם אני אזמין ככה וככה זה יעלה לי ככה או ככה?
בחייאת, יצאת כבר ,שילמת בייביסיטר וחניה, עכשיו אתה מתווכח על 35 שקל אם תיקח מנה גדולה או גדולה גדולה?
והאמת שגם בתי העסק אשמים כאן.
כשאני בא עם איזה תלוש שקיבלתי מהעבודה ומתחילים להתקטן איתי שזה כלול וזה לא כלול, וזה כלול רק עד 12 בצהרים,  וזה על זה אני בכלל צריך לשלם בנפרד, אז לגמרי הוצאתם לי את החשק.
אני אשאר בבית ואעשה לעצמי קפה ב40 אגורות.
אנחנו נבא בכיף ונשלם בשמחה, אתם אל תהיו פוצים.win win.

פוסט זה פורסם בקטגוריה משרד התרבות והספורט. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על תפסיקו לדבר על כסף (סוג של ביקורת מסעדות, מחווה לדודו)

  1. Benjamin Of Tudela הגיב:

    אתה מוזמן להזמין אותי לארוחת צוהרים.

להשאיר תגובה

