בן לאדן

  • תודה מעומק הלב לכוחות המיוחדים של ארה"ב, אם לא אתם ה"רויאל וודינג" היה נשאר בכותרות עוד שבוע.
  • אני לא מבין גדול בפוליטיקה אמריקנית , אבל אני מתקשה להאמין שאובמה "זכה בכהונה השניה שלו" היום.אם הוא היה רפובליקני שמנסה להראות כמה הוא "באד אס", החיסול היה סיבה לחגוג עליו, אבל כנשיא שמאלני ושוחר שלום, כמה הוא יוכל לנופף בגופה של בן לאדן? גם ה"הודעה המיוחדת" נשמעה פאטתית, אני ואני ואני ואני פחחחחחח.
  • אני מוכרח לציין,באי נעימות מסויימת , שזה יום השואה הכי שמח שהיה לי כבר הרבה זמן.
פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

