דתי לאומי מודאג פותח בלוג

אחרי זמן מה של טרחנות טוקבקית, בעיקר בבלוג המצויין של עמית פוני, וקצת בבלוג המופרע של עכברתול המופלא, החלטתי לנסות לעבור צד.
אין לי חצי מושג כמה זמן אחזיק מעמד וכמה מהר אני אשלח יד בנפשי למקרא הטוקבק הקטלני הראשון.
אני כן יודע שכל מיני הגיגים שלי, שאולי עלולים לעניין עוד שנים ורבע אנשים , יורדים מדי פעם לתהום הנשיה.וחבל.לאותם שנים ורבע אנשים.
אין לי כוונה לעסוק בחיים האיישים שלי, המשעממים למדי, הבלוג יוקדש לתובנות בשקל (או בפאונד וד"ל).ולאקטואליה שמעסיקה אותי כמו שהיא מעסיקה כל ישראלי אחר בואכה משבר גיל ה40.
אז אם יש לכם מה לומר או אין, תגיבו.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על דתי לאומי מודאג פותח בלוג

  1. עכברתול הגיב:

    ברוך הבא לקהילת המאוננים!!!!!!!!!!!!!!!!
    מזל טוב על הצטרפותך לבלוגוספירה.
    כאות הוקרה על התגייסותך לשורותינו קבל שי צנוע זה:

    עלה והצלח!

  2. מרגש מרגש.
    עכברתול.מגיב.אצלי בבלוג.

  3. בן הגיב:

    עלה והצלח…

כתיבת תגובה

